Mijn eerste reis - Reisverslagen van ilse van daal - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van ilse van daal - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

mijn eerste reis was bij Hawaii het was verschikkelijk! misschien kwam het in de nieuws toen ik daar was barste er een vulkaan uit ik zag het gewoon letterlijk! helaas was mijn 1 jarige broertje Daan overleden.
*snik* toen we weer naar Nederland kwamen ging de vliegtuig bijna vallen, nou ik had veel geluk anders zat ik nu in de graf! nou dit was mijn eerste en verschikkelijke reis.

Recente Reisverslagen:

ilse

hallo ik ben ilse en mijn leven is een avontuurlijke verhaal als je nieuwsgierig bent bekijk dan mijn pagina

Actief sinds 25 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 302

Voorgaande reizen:

18 September 2015 - 24 November 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: